跌落凡間滴瘋孖 关注 31
哩首歌送比我最爱滴老豆 老豆过身咗 留比我噶只有无尽滴思念以及悔恨 老豆总在生时 自己都冇好好尽过孝道 依家终于体会個句话 拥有时如果吾珍惜 当失去滴时候 真滴会后悔莫及 😭😭😭 哩首歌 唱下唱下就喊咗 感触真系好深 希望听歌噶人 都能好好珍惜自己噶父母亲 因为真系当佢地吾喺度噶时候 你会好伤心 好伤心 甚至会后悔自己多少次忽略咗佢地 !!!